Tuesday, September 19, 2006

بانوی همیشه عاشق




شاید این پست با پست های دیگر کمی متفاوت باشد . اینبار می خواهم از یک همیشه عاشق بنویسم . بانویی که برای همه ما ایرانیان یک افتخار محسوب می شود . می خواهم این پست سخنانی از این همیشه عاشق باشد . جملاتی که می خوانید بخشی از صحبتهای اوست

شما حاضرید چقدر برای تحقق رویاهای خود بپردازید ؟ آیا رویاهایتان ارزش حقوق یک ماه شما را دارد ، یا حقوق یک سال شما را ؟ شاید بهای آن به اندازه پس اندازی باشدکه برای دانشگاه فرزندانتان کنارگذاشته اید ؟ آیا به اندازه تمام حقوق بازنشستگی شما می ارزد ؟ از دست دادن عضوی از بدنتان چطور ؟ آیا ارزش آن را دارد که برای آن بمیرید ؟ قیمت واقعی یک رویا به راستی چقدر است ؟ من جوابی برای این پرسش ندارم اما گمان می کنم پاسخ این پرسش برای هر شخصی متفاوت باشد . اما من همیشه آماده بودم و هنوز هم هستم که زندگی خود را در بهای تحقق رویاهایم بپردازم . یک بار شخصی از من پرسید آیا اگر بدانی که تمام مراحل سفری که در پیش رو داری با خطر همراه است باز هم ادامه می دهی و من به او پاسخ دادم من حتی اگر می دانستم که این سفر هیچ بازگشتی ندارد و یک بلیط یک طرفه خواهد بود لحظه ای در سفر خود تردید نمی کردم


خانم انوشه انصاری بانوی ایرانی ساکن آمریکا چند ساعت ، پیش از نوشتن این پست به عنوان اولین فضانورد ایرانی با فضاپیمای سایوز روسی از سکوی پرتاب موشک در بایکونور قزاقستان به فضا رفت و بعد ازسالها انتظار به آرزوی خود یعنی سفر به فضا دست پیدا کرد . خانم انصاری الگویی به حق شایسته برای همه ما است . نمونه بارزی از انسانهایی که با تلاش خود هر نوع محدودیت را از پیش رو بر می دارند و معتقدند که هیچ آرزویی محال نیست . نکته جالبی که می توان به آن اشاره کرد دو نشانه ایست که ایشان با خود به فضا بردند : یک جلد قرآن و یک پرچم ایران

برای این هموطن سفری بی خطر همراه با موفقیت آرزو می کنیم

0 Comments:

Post a Comment

<< Home